
Aquest dilluns a la BiblioMusiCineteca ens hem reunit per gravar aquest programa dedicat a les Dones. La Núria ha estat l’encarragada de conduir-lo i hem gaudit molt, entre riures i reivindicacions. La Cecília ha entrevistat a la Maria Rosa una artistassa i veïna del Poble-sec , a qui podreu veure al Golem’s amb el seu nou espectacle «Aràun de Wòl»; és una autèntica «lianta parda»!, així que si voleu saber que vol dir això no us la perdeu!
Tot seguit la Núria entrevista la Cris Sans membre de Somsò, la fantàstica Batucada Transfeminista del Poble-sec que com nosaltres enguany fa 10 anyets i que van ser les pregoneres del Carnestoltes. Des de Ràdio-actius les felicitem, i estem molt orgullosos de formar part d’aquest grup de veïnes poblesequines que l’any 2016 ens vam engrescar en projectes tan xulos com els nostres!
l’Esther Garcia i en Fèlix han estat els responsables de parlar amb el veïnat i ens presenten la nostra ja clàssica secció de Gent del Barri, on podreu escoltar que pensen sobre el feminisme i que ens seveix de punt de partida per començar una interessant Taula Rodona conduïda pel Fèlix. En aquesta Taula han participat la Cris Sans de Somsò i la Sandra Durand guia de ioga sensible al trauma, ambdues membres de Feministes del Poble-sec i la nostra estimada activista Trans Estefania Vidal.
Ha estat una tarla molt agradable on hem parlat de moltes coses i us informem de totes les marxes i manifestacions que s’organitzen entorn el 8M, aíxí que si voleu estar al dia escolteu-nos! Ens veiem pels carrers, juntes en la lluita pels nostres drets! Visca la lluita Transfeminista!