Radioactivitat a la Casa de la Premsa

Radioactivitat a la Casa de la Premsa from Radioactius Poble Sec on Vimeo.

Coneixeu la Casa de la Premsa?

Es tracta d’un Palau del segle XX construït per Pere Domènech i Roure amb la intenció de ser la casa de la premsa durant l’exposició del 1929 a plaça Espanya. És aquest el motiu pel qual està situat al costat.

La Casa de la premsa és un edifici modernista on s’allotjaven els periodistes provinents de tot el món que venien a cobrir l’Exposició. Des que va quedar-se abandonat, va ser la seu de la policia durant 50 anys. Ara però, està en procés de reconstrucció per formar part dels equipaments socioculturals del barri.

Jordi Goñi, Maite Gutiérrez i Gil Toll, membres de la Comissió per la Reforma de la Casa de la Premsa, ens expliquen la història des dels seus inicis. En aquest programa, conduït per Adrià Arnau i Juan Carlos Rodriguez, amb la Violeta Ospina com a tècnica de so, amb el suport de Beñat i jo, Nerea Colomé, podrem gaudir d’escoltar les veus més expertes del procés dut a terme en la recuperació d’aquesta Casa, des d’on hem emès aquest programa.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s